Detektyw a reklama usług, co jest dozwolone a co nie?

Czas czytania~ 1 MIN

Prowadząc działalność detektywistyczną, pamiętaj o etycznych granicach reklamy, unikaj obietnic bez pokrycia, gwarancji sukcesu, które są niemożliwe do spełnienia, skup się na faktach, rzetelnie informuj o zakresie usług, specjalizacji, metodach pracy, przedstawiaj realne możliwości, nie wprowadzaj w błąd potencjalnych klientów, nie wykorzystuj ich trudnej sytuacji, zachowaj umiar, szanuj prywatność, działaj zgodnie z prawem, kodeksem etyki zawodowej, buduj zaufanie transparentnością, uczciwością, reklamuj się odpowiedzialnie, dbaj o pozytywny wizerunek branży, unikaj sensacji, skup się na profesjonalizmie.

Twoja ocena artykułu:
Dokonaj oceny przyciskiem
    cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
    Zamknij komunikat close